Home

 

Postni čas, ki se začne s pepelnično sredo, nas vsako leto pripravlja na Veliko noč. Naj bo to res čas milosti, duhovne poglobitve in dobrih del, ki jih bomo darovali za potrebe Cerkve in vsega sveta.

 

MOLITEV

Vsemogočni Bog, daj nam, da se bomo v svetem postnem času bolj in bolj  poglabljali v Kristusovo skrivnost odrešenja in da se bomo resnično spreobrnili.  Po našem Gospodu Jezusu Kristusu, tvojem Sinu, ki s teboj v občestvu Svetega Duha živi in kraljuje vekomaj. Amen.

 

ZGODBA V PREMISLEK:  Pripravljen na žrtev

V velikem vrtu je rasel čudovit bambus. Iz leta v leto je bil večji in lepši. Nekega dne se je pred njim ustavil gospodar in rekel:  “Ljubi bambus, potrebujem te!”

Bambus je odgovoril: “Gospod, pripravljen sem. Uporabi me, kakor hočeš.”

Gospodarjev glas je postal resen: “Da bi te lahko uporabil, te moram posekati.”

Bambus je vztrepetal: “Posekati??? Tvoje najlepše drevo na vrtu?? Nikar, prosim, samo tega ne!”

Gospodar je odvrnil: “Če te ne posekam, te ne morem uporabiti.”

V vrtu je nastala smrtna tišina. Še veter je zadržal svoj dih. Počasi je bambus pripognil svojo čudovito glavo in tiho rekel:  “Gospod, če me drugače ne moreš uporabiti, me posekaj!”

Pa je gospodar dejal: “Moj ljubi bambus, tudi tvoje liste in veje bom porezal.”

Sonce je skrilo svoj obraz in metulj je preplašeno odletel. Do dna pretresen bambus je dejal:  “Pa jih poreži!”

“Moj ljubi bambus, še bolj te moram prizadeti. Prerezati te moram in ti iztrgati srce. Če tega ne storim, te ne morem uporabiti.”

Bambus se je upognil do tal: “Gospod, reži in deli!”

 

Tedaj je gospodar porezal bambus, odstranil veje in liste, ga prerezal in mu izrezal sredino. Potem ga je odnesel na izsušeno polje v bližini izvira. Tam je po bambusovem deblu napeljal vodo od izvira na polje. Čista, lesketajoča se voda je tekla po razcepljenem deblu v kanal in na izsušeno polje ter omogočila bogato letino.