Home

ČETRTI  KRALJ 

Neka legenda pripoveduje o kralju, ki je hotel skupaj z drugimi tremi kralji poiskati

Dete v jaslih in mu podariti tri žlahtne kamne.  Ker je njegova jezdna žival šepala, ni prišel pravočasno na kraj srečanja s tremi kralji. Zato se je sam podal na pot, vendar

je prišel tudi v Betlehem prepozno. Na poti je namreč srečal mater, ki mu je pripovedovala o pokolu otrok v Betlehemu, v katerem je izgubila sina. Ker se mu je

mati smilila, ji je podaril žlahtni kamen, namenjen za darilo Detetu v jaslih.

Po nekaj mesecih je prišel četrti kralj v Egipt, kamor se je sveta družina zatekla, toda medtem so se starši z Jezusom že vrnili v domovino. Kralj je šel za njimi. Na poti je srečal sestradanega gobavca. Da mu je vsaj malo pomagal, mu je podaril žlahtni kamen,

ki ga je hotel pokloniti Jezusu.

Celih trideset let je iskal Dete iz betlehemskega hleva. Njegovo staro srce je začelo

že pešati in čutil je, da ne bo mogel dolgo vzdržati. Nagemu in prezeblemu otroku, ki ga je srečal in je jokal, je podaril zadnji žlahtni kamen, ki ga je še imel.

Nenadoma se je stemnilo in zemlja se je začela tresti. V smrtnem strahu se je kralj spraševal, ali se bo njegovo iskanje Deteta končalo, ne da bi ga našel. Tedaj ga je obsijala nebeška svetloba s križa in zaslišal je glas:

»Potolažil si me, ko sem bil žalosten… . Rešil se me, ko sem bil v življenjski nevarnosti …. .

Oblekel si me, ko sem bil nag in prezebel …  .«

»Jaz, Gospod?«

»Kar si storil ljudem v stiski, si meni storil.«

Nato je četrti kralj z veseljem izročil svoje življenje njemu, ki ga je tako dolgo iskal.

In našel.

Leave a Reply

