Home

Slovenski skavti so v soboto, 10.decembra na Dunaju že sprejeli Luč miru iz Betlehema in jo prinesli v Slovenijo. V našo cerkev Sv. Cecilije jo bodo prinesli domači skavti v nedeljo, 18.decembra. Razdeljevali  jo bodo pri vseh mašah, na razpolago bodo tudi posebne sveče. Skavti pa bodo posebej sodelovali pri skavtski maši ob 9,30 uri. Pa še besedilo letošnje poslanice:

Odkar sem, želim svetiti vsem ljudem, tudi tebi.
Moja svetloba te objema, toplota greje.
Ti je lepo ob meni? Se počutiš domače? Da?
Ne smeš me ohranjati le zase; ne morem in nočem biti dragocena samo tebi.
Če ti je z menoj prijetno, navduši zame še koga;kakor sem pokazala pot tebi, jo želim pokazati mnogim.
Kakor si me sprejel ti, želim, da me sprejme vsak človek.
Naredi korak naprej, podaj me še komu.
Potrudi se.
Na svetu sem, da SVETim ZA VSE.

Naj Luč res sveti za vse!

Leave a Reply

